- Jouw voordelen als premium lid
- 10% korting op artikelen
- Expresverzending met prioriteit
- gratis verzending vanaf 20,00 €
- Hulp & Contact
Help-onderwerpen
My parfumdreams
Het gebruikersaccount is uw persoonlijke gebied. Hier kunt u verschillende instellingen aanpassen. Dit is de juiste plek om uw wachtwoord te veranderen of om uw bestellingen te controleren. Via „my parfumdreams“ in de bovenste navigatiebalk belandt u in uw persoonlijke gebied.
Wanneer u nog geen klant bent kunt u zich hier aanmelden.
- Mijn gegevens
- Mijn wensbriefje
- Mijn bestellingen
- Producten terugzenden
- Mijn berichten
- Help & Support
- Opheffen klantenaccount
Mijn gegevens
Met een klik op "Mijn gegevens" komt u bij de persoonlijke gegevens die u bij de aanmelding heeft ingevoerd. Vervolgens ziet u uw gebruikersgegevens, dus uw naam, soort klant en uw geboortedatum. Hier kunt u niets invoeren.
Daaronder ziet u het e-mailadres alsmede uw persoonlijke wachtwoord. Hier kunt u instellingen aanpassen.
- Wachtwoord wijzigen
Wanneer u uw persoonlijke wachtwoord verandert moet u een nieuw wachtwoord invoeren en dit ter beveiliging eveneens in de regel eronder bevestigen. Met een klik op "Verder" bevestigt u deze invoer.
- Profiel aanmaken/bewerken
In het volgende gebied kunt u het profiel aanmaken dat verschijnt wanneer u commentaar geeft. Hier kunt u een gebruikersnaam vastleggen die verschijnt zodra u een klantenbeoordeling afgegeven heeft. Hierbij dient u erop te letten dat elke gebruikersnaam slechts één keer gebruikt mag worden. Indien geen gebruikersnaam wordt aangemaakt, wordt in plaats daarvan de voornaam en de eerste letter van de achternaam gebruikt.
Verder kunt u uw geslacht en uw leeftijdscategorie aangeven.
Bovendien heeft u de mogelijkheid om uw huidtype aan te geven, uw huidskleur, alsmede de haarkleur te selecteren.
- Adres toevoegen
Wanneer u een nieuw adres of pakketstation wilt toevoegen voer dan de gegevens in het invoerscherm in en bevestig met "Nieuw aanmaken".
Mijn wensbriefje
Het wensbriefje slaat artikelen op die u aan uw wensbriefje heeft toegevoegd. Dit kunt u met elk artikel doen door op "Op mijn wensbriefje" direct onder "In het winkelmandje" te klikken.
Mijn bestellingen
Met een klik op "Mijn bestellingen" komt u bij een overzicht waarin al uw bestellingen worden weergegeven. Daar zijn zowel de afgesloten als de nog lopende bestellingen te zien.
Via de functie "Bestelling bekijken" kunt u uw bestellingen in detail bekijken. Daar staat u de functie "Afdrukken" ter beschikking waarmee u uw bestelling kunt printen.
Producten terugzenden
Indien u de producten terug wilt zenden kunt u onder het menupunt "Producten terugzenden" uw bestelling bekijken en een retourbon opvragen. Dit is echter uitsluitend mogelijk wanneer naast het herroepingsrecht van 14 dagen* het vrijwillige recht van teruggave van 180 dagen** na ontvangst van de goederen nog niet verlopen is. Anders kunnen de kosten van der retourzending niet door ons worden overgenomen.
* Hier heeft u de rechten van de wettelijke herroeping.
** Om van het vrijwillige recht van teruggave gebruik te kunnen maken is het echter van belang dat u de producten compleet, in hun oorspronkelijke toestand onbeschadigd en in de originele verpakking terugstuurt.
De retourzending dient in dit geval indien mogelijk als verzekerd pakket naar het volgende adres te worden verzonden:
Parfumdreams Arvato
Trianelstraße 5
59071 Hamm
GERMANY
Mijn berichten
Onder "mijn berichten" ziet u alle berichten die vanuit of aan uw account worden gezonden. Via "detail" komt u bij het bericht terecht.
Wanneer u een bericht wilt sturen dan hoeft u alleen op "Nieuw bericht" te klikken. Aansluitend kunt u het onderwerp van het bericht invoeren. Met "Verzenden" wordt het bericht verzonden.
Help & Support
Via "Help & support" komt u bij de helppagina van Parfumdreams.be. Hier krijgt u informatie over alle functies. Heeft u desondanks nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met het serviceteam. Als alternatief kunt u ook kijken bij de vaak gestelde vragen of uw vraag daar al beantwoord is.
- Mijn klantenaccount is geblokkeerd, wat nu?
Wanneer u 3 keer een fout wachtwoord heeft ingevoerd wordt uw account voor dit wachtwoord geblokkeerd. Het systeem stuurt dan automatisch een toegangscode naar het vastgelegde e-mailadres. Hiermee kunt u zich EENMALIG aanmelden. Dit wachtwoord is uitsluitend bestemd om uw wachtwoord te veranderen/weer aan te passen. Zolang de toegangscode niet wordt ingevoerd is het account geblokkeerd. Wanneer uw account geblokkeerd is neem dan gerust contact op met ons serviceteam. Zij zullen uw account weer activeren.
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Via "Mijn account" aan het bovenste einde van de homepage komt u in uw persoonlijke gebied. Met een klik op "Profiel bewerken" komt u bij de persoonlijke gegevens die u bij de aanmelding heeft ingevoerd. Wanneer u uw persoonlijke wachtwoord verandert moet u een nieuw wachtwoord invoeren en dit ter beveiliging eveneens in de regel eronder bevestigen. Met een klik op "Verder" bevestigt u deze invoer.
Opheffen klantenaccount
Wanneer u uw klantenaccount wilt opheffen neem dan contact op met ons serviceteam, bij voorkeur per telefoon of e-mail.